Hopplöst

Ja jag vet inte vad jag ska göra. Signe blir som inte nöjd vad än jag gör. Och när hon ligger och äter så går det bra i ca tjugo min, sen börjar hon släppa bröstet och blir skitförbannad. Beter sig lite som om hon glömmer bort hur man gör som. Vet inte vad det är. Är är rädd att jag inte har mat så det räcker, men trycker jag på bröstet så ser jag ju att det kommer mat. Så jag tycker inte att det borde vara det heller. Är så rädd att hon är hungrig och inte får i sig tillräckligt med mat. Eller så är det kanske bara magknip. Hon får ju Sempers magdroppar, men jag tycker fortfarande att hon verkar ha ont. Hon fick Minifom förut och jag tror nästan att dom funkade bättre. Ville som bara testa dom här eftersom man bara behöver ge Sempers droppar en gång om dagen och Minifom måste man ge varje gång hon ska äta. Och på nätterna blir det tyvär inte av att jag gav henne dom. Men när dom här dropparna är slut ska jag nog testa Minifom igen.
Ja ja nu ska jag sluta med mina spädbarns problem..

Ha det bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag känner igen mig i allt du skriver! Minifomen är så himla svår att komma ihåg varje gång... menmen, vad ska man göra... Hoppas de blir bättre för er!

2009-03-23 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0