Kalas

Ja idag har vi varit på 5-års kalas. En massa god fika och tårta. Görans brorsdotter va det som fyllde år. Alltid lika härligt att vara där. Allt är så enkelt och otvunget där.. Och så passade jag på att väga mig när jag va där oxå. Hade inte gått ner nåt mer sen jag vägde mig sist för två veckor sedan. Hade väl inte direkt förväntat mig att jag skulle ha gått ner en massa, men jag hade som hoppats på ett eller två kilo iaf. Men icke. Vet att jag inte ska, men jag börjar redan bli lite stressad över att gå ner. Och Signe är bara 5 veckor. Hur sjukt är inte det??!! Måste sluta tänka på det. Det får ju helt enkelt ta den tid det tar.. Men det är såååååå svårt!!

Nej nu blir det mer Beck..
En bild på lill skrotan. Hur fin har hon inte varit på kalaset idag då. Fått den super söta klänningen av sin farmor.




Kommentarer
Postat av: Carro Paulsson

Hejsan Elin! Här kommer en liten blast from the past, nämligen jag, och säger hej. =) Ramlade in här genom att ha kedjeklickat mig igenom olika bloggar... jag vet inte ens riktigt hur det gick till! Men måste passa på att säga GRATTIS!!! till lillbebisen nu när jag har chansen! Hon är verkligen jättefin! Sådär så att man blir lite inspirerad själv. ;)



Nåja, jag hoppas att jag inte chockar allt för mycket, men kunde inte låta bli att skriva lite här. =)



//Caroline

2009-03-23 @ 01:21:30
URL: http://shibbycarro.wordpress.com/
Postat av: Madeleine

Hon är ju alldeles bedårande!! :-D

2009-03-23 @ 18:39:24
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0