Sista dagen

Ja idag är det sista dagen som Göran är hemma med mig och Signe. Känns inte alls speciellt kul att vara hemma själv. Men det är ju inte så mycket att göra :-(

Igår va vi till Tommy och Rosie för Tommy fyllde år. Så man fick sig lite tårta. Inte alls fel. Loooveee tårta hihihi...
Men det får nog börja att vara slut med allt detta "sockerätandet" ... Har fastnat i sockerträsket och måste ta mig ur det.. Annars kommer jag för alltid att vara en tjockis hihihi....

I fredags fick två utav mina vänner bebisar oxå. Både Jenny och Petra. Jenny fick en liten Svea och Petra en pojke, Stort grattis till er båda!! Hoppas att ni mår bra...

Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt, Igen!!
Ha en bra söndag alla..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer snart o hälsar på dig :):):) kramar Alo

2009-03-02 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0