Skönt...

Ja lill gumman våran hade växt lite till idag när vi va på BVC. Så himla skönt. Oroar mig hela tiden för att hon inte ska växa. Men idag vägde hon 3190g, så hon har ju gått upp från 2900 hon vägde för en vecka sen. Hon ökar ju inte jätte mycket, men det går ju ått rätt håll iaf, och tanten på bvc sa att det såg bra ut. Men hon såg nog att jag va lite orolig så vi ska tillbaka om en vecka igen..ler.. Hon hade oxå växt på längden och hon va nu 52cm lång. Men det förstod vi igår när vi badade henne då hon nästan va lika lång som badbaljan :-)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Avslutar med en bild där jag och Signe ligger och myser lite :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh så mysigt ni ser ut att ha det!!! :)

2009-03-04 @ 20:05:12
URL: http://winegum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta vilken liten prinsessa, hur fin som helst :)

2009-03-04 @ 20:37:36
Postat av: Helen

Va mysigt ni har =) Hon är så himla söt =) Kram

2009-03-05 @ 07:29:54
URL: http://hlilja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0