Skrik skrik skrik

Oj oj oj.. Det har inte varit några bra dagar nu. Signe skriker mest hela tiden hon är vaken. Vet inte vad det är.. Troligtvis magen. Men hon är inte spänd hela tiden, så jag tror ibland att jag inte har tillräckligt med mat till henne. Så imorrn ska jag gå ner på affären och köpa ersättning. Tänkte testa att byta ut nåt mål och se om hon blir mer nöjd då. Kan ju knappast skada att testa.

Ja i helgen va jag i Ånge hos mamma och pappa. Syrran va oxå där. Det va nämligen "Tjejdag" på Medborgarhuset som Lions annordnade och syrran höll föredrag om kvinnligt ledarskap. Fan va bra hon är min syster. Riktigt riktigt bra. Så stolt :-)
Åh dert va så mysigt att vara hemma. Lugnt och skönt :-) Och fick vila en massa då mormor, morfar och syster tog hand om Signe. Bytte blöjor, vaggade osv hihihi..
Va även en sväng till farmor och farfar och hälsade på. Så kul att dom fick träffa sitt barnbarns barn.

Och så träffade jag ju även världens bästa tant Johanna :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

ojojoj här visste man ingenting om att du fått en jänta :) Det va caroline som sa de :)

Hoppas ni hade bra.

2009-03-31 @ 20:34:07
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej! Känner igen mig de där med skrik.. ikväll har Troy tuttat på mig...ja, ungefär hela kvällen... är också rädd att man har för lite mat! Uppdatera mer om hur det går med ersättningen sen :)

2009-03-31 @ 21:52:54
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Söt Johanna och Söt Signe ;-)

2009-04-01 @ 19:44:53
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0