Solen skiner..

Ja idag skiner solen igen. Så jäkla härligt. Men det va ändå lite kallt när jag va ute och gick. Längtar så jäkla mycket till det blir vår på riktigt. Är så trött på alla vinterkläder oxå.

Idag har vi iaf varit på kommunen och skrivit på papper om faderskapet och om delad vårdnad :-)

Nej idag blir det inte längre än så här. Ska snart ställa mig och steka pannkakor och så tänkte jag att jag skulle försöka hitta nåt där det står om hur man går till väga när man pumpar ut och fryser in osv.. Tänkte kanske börja med det så man inte är så superlåst. Finns det i frysen kan hon ju äta om jag nu skulle vilja hitta på nåt i nån timme och Göran är hemma osv...

Ha en bra tisdag alla. Och ikväll ä det NCIS och House. Glöm inte det :-)

Kommentarer
Postat av: Carro Paulsson

Kul att jag kunde glädja lite! =)



Bortsett ifrån ett evigt grubblande på vad det är meningen att jag ska pyssla med resten av mitt liv, så är det bara bra med mig. =) Blir lite krångligt med jobb när man inte vet vad man vill riktigt, så jag har varit arbetslös ett tag nu, bortsett från ett inhopp på SJ (men inte i telefon, utan jag fick sitta vid en dator och knappa nattetid! Passar mig mycket bättre.) i december-januari. Men det löser sig säkert, börjar lära mig att ta en dag i taget nu. ;)



Annars är det bara toppen här! Mysigt att vara vuxen, bo ihop med kärleken, och dagdrömma om framtiden. Dvs hus och barn! hehe Så det var jättekul att se att du redan fixat det som jag drömmer om! =)



Tyvärr så skippar jag nog återträffen skulle jag tro. Har ju aldrig varit nån krogen-människa, och sen är det väl kanske inte så många jag har att växla några ord med heller. Har alltid känt att jag väntar tills gymnasiet ska återförenas istället. Men hoppas att du får kul om du går iaf! Kan säkert bli intressant. =)



Ojoj, jag skriver alltid en aning mycket. Sorry! ;)



Kram på dig med!!! (och lillbebben såklart =)

2009-03-24 @ 18:18:27
URL: http://shibbycarro.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Jag är här... :) Lite mycket i kalendern just nu bara. Men, jag ÄR ledig till helgen så då kan vi ju träffas!!:) kram

2009-03-25 @ 07:35:58
URL: http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0