Sveriges värsta bilförare

Alltså brukar ni se det eller... Hjälp!! ;Man blir ju rädd. Snacka om att vara värdelös. Hur fan har dom fått sitt körkort över huvud taget? Nån borde ta kontakt med besiktningsmännen som godkänt dom på uppkörningen och fråga hur fasiken dom tänkte!!!!!!
Men den som verkar sämst av dom alla är Cissis co-driver Ellen. Hallå!! Såg ni när dom skulle bogsera. Herregud.

Ja dagen har sett ut som vanligt idag. Tvättat lite, varit ute och gått och så.. Har även varit på bvc och vägt lill knoppen igen. Och hon fortsätter att gå upp. Hon väger nu 3340g och är 54cm lång. Hon växer så bra min lilla tjej :-) Kissa en massa på mamma gjorde hon oxå. Och över hela golvet på bvc. Fick fram med moppen hihihi..

Nu på kvällen har vi badat lill knoppen oxå. Hon tycker verkligen om att bada. Låg naken på sängen och gosade lite efteråt. Smörjde in henne med lotion och hela kitet. Hon såg så nöjd ut så :-)

Nej nu ska jag sätta mig och titta på när alla i familjen äter god fika som mamma har bakat och jag äter ett äpple. Snyft!! Tråkigt när man ska försöka gå ner i vikt igen :-(  Inte för att jag bantar, för det ska man ju absolut inte göra när man ammar, men jag försöker att inte äta en massa onyttigt under veckorna iaf.. Men det är trist. Särskilt nu när ma vant sig vid att stoppa i sig en masa godsaker :-)



Kommentarer
Postat av: Linda Lindström

Åh va bebissugen man blir igen nör man ser så söta småttingar som eran :) Och GRATTIS till lillan förresten, du har en underbar tid framför dig! Kram

2009-03-13 @ 10:23:38
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se
Postat av: Melinda

Jag håller med angående "Sveriges värsta", vem sjutton har gett dom körkort??

Vilken söt tös ni har fått, kan tro att ni är stolta!! :) Hoppas att allt går bra för er.

Kram

2009-03-13 @ 10:27:49
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0