Torsdag

Ja idag har det varit fullt upp. Började dagen med en promenad. Sen blev det bvc. Lillskrotan väger nu 3740g och är 55cm lång :-) Och allt såg bra ut. Alltid lika skönt att höra. Även om man tycker själv att allt verkar bra är det ju super skönt att få det bekräftat.
Sen blev det lite lunch och efter det en maskin tvätt och så bakade jag chokladmuffins. Tom ska sälja utanför Konsum på lördag för att få ihop pengar till en klassresa. 
Sen har jag även städat ut garderoben och byrån nere. Spikat upp spikar på insidan av garderoben så jag kan hänga halsband där iställer för att ha allt liggandes i en låda i ett stort trassel. Så nu är några fler saker på to do-listan avklarade. Nice :-)

Så nu ska jag snart gå och bada Signe och sen blir det sängen tror jag. Lill skruttan har sovit i sin säng nu i början på natten två nätter i rad. Så skönt.. Bra att hon börjar vänja sig att sova i sin egen säng.

Hörs imorrn igen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0