Tre veckor

Idag blir lill prinsessan tre veckor. Kan inte fatta att det har gått tre veckor. Och jag blir mer och mer kär i henne för varje dag som går :-)
Ja vi har iaf hunnit varit ute och gått här på förmiddagen. Sen fick knoppen ligga kvar i vagnen på bron så hann jag duscha och göra mig klar. Perfekt att hon gillar att sova ute så hinner man få lite gjort medans. Så nu sitter jag här en snabbis innan Signe ska äta igen. Hör att hon börjar vakna till nu :-)

Ikväll är vi iaf bortbjudna på middag. Ska till Petra och Fredrik och äta tacos. Och titta på lill killen så klart. Ska bli fantastiskt att slippa laga middag en dag hihih..

Nej nu börjar Sigen bli förbannad :-) Höres!!

Så här såg vi iaf ut när vi va ute idag :-)

  

Kommentarer
Postat av: ak och neo

Tänk om en annan kunde få ligga nergosad i en vagn, ser så himla mysigt ut :D Hoppas allt är bra. Neo hälsar ;P

2009-03-08 @ 09:41:31
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0