Trött trött trött

Ja jag undrar när man kommer att få sova nästa gång.. Om tio år eller ;-)
Försökte lägga mig och vila lite idag på eftermiddagen efter jag gått och hämtat Ida på skolan, men så fort man lägger sig ner i det här huset så ska både Tom och Ida ställa tusen frågor och speciellt Ida ska prata en massa.. Pust!!
Så efter en timme gav jag upp.. Så jag är så trött så jag skulle kunna dö lite. Skulle verkligen behöva sova. Tänk om Göran kunde säga på lördag efter Signe ätit, att sov du gumman. Jag tar med mig knoppen ner.... Men det är väl inte så stor risk. Är det nåt min karl är bra på så är det att sova....
Tur att lillgumman är så underbar så jag vill spendera varje liten minut med henne :-)
Och idag har hon för första gången sovit i sin säng oxå. I två och en halv timme sov hon där på förmiddagen. Så jag hann städa klart det jag inte hann med i går. Så himla skönt att hon kan sova i sin säng. Försöker vänja henne lite med jämna mellan rum så hon kan sova där på nätterna så småningom. Nog för att det är mysigt att ha henne bredvid mig i sängen, men man sover ju faktiskt inte lika bra då.... Men så länge man ammar flera gånger per natt är det ju rätt praktiskt oxå hihihi..

Nej nu måste jag gå ut med Selma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0