Ånge

Ja då va vi i Ånge då. Känns lite konstigt att vara i lägenheten när inte mamma och pappa är här. Och snacka om att vi har med oss packning. Ä ju inte direkt som förr när man bara hade med sig en liten väska. Nej nu är det barnvagn, resesäng, babysiter, skötväska, "skötbord" osv osv. Och så Selmas lilla säng och hennes bur och mat. Ja ni ser ju själv, Inte en mm plats kvar i bilen *skratt*

Idag har jag varit ut på byn en sväng. Va in och hälsade på Johanna på blomaffären och så mormor en sväng på Konsum så klart. Sen gick vi hem igen. Vi mår inte så bra jag och lill skrotan. Vi är förkyld. Tack och lov är Signe bara lite täppt i näsan. Och hostar lite. Men det är så synd om henne ibland när hon försöker sova och så kan hon inte för att hon inte kan andas riktigt. Bara piper i hennes lilla näsa :-( Men jag därimot mår ganksa risigt. Rätt jobbigt när man har en liten madam att ta hand om. Men det är ju inte så mycket att göra..

Nej nu ska jag nog ta och göra mig lite te. Fryser som en tok.
Kommer snart bilder syrran. Lovar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0