Det gick bra

Ja det gik bra på modevisningen igår iaf. Va riktigt kul faktiskt :-) Fyra gånger fick jag gå. Visade skor, haremsbyxor och smycken. Det ni...ler... Och jag tror att jag va den enda som va större än storlek 36 oxå. Men som Göran sa, tur att dom en riktig kvinna att titta på hihihi..
 Det va bara så jävla trista att ingen va och tittade på mig. Känner ju ingen i den här stan så jag hade hoppats på att dom få jag känner skulle komma. Men men..  Och det är verkligen inte lätt att försöka "komma in" i den här stan heller.. Försökte prata med dom andra tjejerna men dom bara höll sig i sina "klickar".. Det va bara dom äldre som va trevliga. Och det va ju jättebra, men det är ju kanske inga jag skulle välja att kanske "prata"  med fler gånger om ni förstår vad jag menar..
Nåja, nu har jag ju iaf gjort det och det va som sagt kul. Häftigt :-)

Har varit ute och gått här på förmiddagen iaf. Super härligt väder. Ska försöka gå ut och göra klart ute i trädgården sen på eftermiddagen. Men nu väntar jag på att jag ska hämta Ida på skolan och sen måste jag försöka börja städa oxå. Och tvätta så klart. Men barnen ska iaf få damma sina egna rum i helgen. Blir det ju lite mindre för mig hihhi..

Ha en bra dag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0