Fullt upp

Ja idag har det varit full fart hela dagen. Kvart över sju började dagen för mamma och Signe. Då va min mamma och pappa redan igång nere i köket morgon pigga som dom är hihihi...
Så idag har det målats i köket, hallen, rabatterna är fixade, uteplatsen rengjord och skåpet jag köpte på loppis är spacklat och sandpapprats. Så imorrn blir det att fixa gardiner, putsa fönster i vardagsrummet och måla andra gången i köket.. Härligt att det har blivit så mycket gjort. Kanske jag kan slappna av lite ett tag, för då är det inte så mycket kvar på "att göra" listan. kan behövas. Tror nämligen att jag tom fått stressmage. Not good!!

Nej nu är det snart dax för Eurovision Song Contest. Ska bli intressant att se hur det går för Sverige. Antingen går det skitbra eller skitdåligt tror jag..

Ha en bra lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0