Härliga dagar

Ja det r verkligen härliga dagar nu. Imorse klev vu upp ganska sent. Jag va först ute och gick och sedan när jag kom hem tog jag ut trädgårdsmöblerna och dukade frukost ute. Första gången för i år.Så jäkla härligt. Så vi satt ute och åt och pratade bra länge. Och Signe satt och tittade med stora ögon och snackade en massa. Sötisen våran..

Sen åkte vi ner till Eva-Lisa vid två tiden och som alltid blir vi alltid kvar länge. Fick middag och så tittade vi på Robinson innan vi åkte hem. Mor och son har alltid så mycket att prata m så det är därför vi aldrig kommer därifrån hihihi.. Men det är så härligt att vara där så det gör inget....

Nej nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Alldeles för sent, IGEN!!!!

Lite bilder från vår härliga frukost....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0