Kallt

Undrar om det kommer att bli en likadan sommar som ifjol. Strålande sol, blåsigt och kallt. Varit så i två dagar nu. Det bådar inte gott. Hoppas verkligen att det blir en kanon sommar så jag och gumman kan vara ute och sola och ha det härligt varje dag :-) Hoppas hopas hoppas!!!!
Och i söndags va jag, Signe, mamma och syrran tll Birsta och storshoppade. Så jag måste ju få användning av mina super snygga sommar kläder hihihi...
Fick pengar när jag fyllde år så jag har sparat dom här hemma som en hamster så jag kunde köpa lite nya kläder när Signe hade kommit. Har ju gått ner lite grann i vikt men inte så pass att jag kan ha mina gamla kläder riktigt än. Inte alla iaf. Så då köpte jag lite nytt eftersom jag verkligen försöker att inte ha för bråttom att gå ner i vikt. Det går ganska bra att tänka så, men jag är inte riktigt där än. Jag jobbar på det. Älsklingen tycker iaf att jag är vacker som jag är, och det är det enda som räknas :-)

Nej nu ska jag göra mig lite frukost. Super hungrig..ler... Synd att jag inte har några ägg hemma bara. Blivit lite av en fantast. Nyttigt är det ju oxå :-)

Vad gör ni idag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0