Melodifestivalen

Ja det är det som gäller ikväll. Är ju som tradition att se det :-)

Imorrn blir det tidig uppstigning iaf. Ska iväg på gymet direkt på morgonen så det är gjort. Har en massa att stå i imorrn så det gäller att börja tidigt. Ska på soptippen, städa, tvätta, bädda rent i ungarnas sängar som mamma och pappa ska sova i osv osv...Och sätta upp en hylla. Om jag har tur ;-) Inte toppfart på älsklingen här hemma direkt hihhi. Fortfarande inte färdig målat i hallen heller.. Men men.... Lika bra att man vänjer sig. Även om jag har väldigt svårt för den avslappnade stil som Göran har. Önskar att jag oxå kunde ta det så där lugnt ibland. Jag tror nästan att jag har lite lätt magsår jag istället. Stressar upp mig så mycket över allt som måste göras, och över att Göran är så väldigt avslappnad.

Nej nu måste jag gå och lägga mig..
Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0