Men hjälp :-)

Hahaha vad tusan har jag gett mig in på. Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra på torsdag. Jag ska vara med i en modevisning på gallerian här i stan :-) Såg en annons om att Trudes sökte personer till en makeover, så jag gick in idag och frågade om dom fyllt alla platser. Och det hade dom inte, så jag fick vara med. Så jag kommer att bli klippt, få håret färgat och bli sminkad. Sen ska jag gå i några kläder och visa upp skor från en skoaffär. Hjälp!!!!! Jag har ju aldrig gjort nåt sånt förut. Är skitnervös att gå på catwalk inför en massa människor. Men det ska bli kul oxå. Man måste ju ibland testa saker som man aldrig tänkt sig göra. Utmana sig själv lite. Och sen så får jag ju håret fixat gratis vilket är ett jäkla plus nu när jag är hemma och är föräldrarledig...
Ja vad tror ni? Är jag helt knäpp eller?? Kommer jag att våga?

Nu måste jag se vidare på Cityakuten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du vågar, kul att bli ompysslad, helt gratis ;) Lycka till! :)

2009-05-05 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0