Regn regn regn

Ja idag regnar det. Så jäkla typiskt. Vi som äntligen skulle ta tag i trädgården, men det går ju som inte så länge det regnar. Så nu sitter jag bara inne och latar mig. Inte ens en promenad har det blivit. Inte så dumt det heller faktiskt. Att inte göra nånting för en gångs skull :-) Får väl se om det blir en promenad på eftermiddagen/kvällen istället. Om det slutar regna vill säga. Men jag har iaf varit iväg och köpt trädgårdsredskap. Rosa :-) Lite fjantigt tjejig måste man väl få vara ibland...ler..

Måste komma ihåg att göra otbad oxå. Måste ju se till att ha vår fina fötter om jag ska visa skot på torsdag :-)
Tror faktiskt jag ska göra det nu på en gång..

Ha en bra dag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0