Signe 3 månader

Ja idag blir lill skrotan 3 månader. Herregud. Stora tjejen min :-)

Har varit på bvc idag. Väger nu 5480g och är 61cm lång. Inte dåligt va. Och så har hon vaccineras. Usch och fy. Inte kul. Aldrig hört henne skrika så. Och tårarna bara sprutade ur hennes stora ögon. Det verkligen skar i mamma hjärtat.
Skulle egentligen ha varit iväg på body balance ikväll, men jag har bestämt mig för att vara hemma ifall Signe blir dålig. Hon på bvc sa ju att dom  kan bli dåliga efter vaccinationen. Få febertoppar osv. Och då vill jag vara hemma.
Och efter den här veckan kommer jag ju inte att kunna gå på gymet heller. Älsklingen ska nämligen börja en utbildning på måndag vilket gör att han troligtvis inte kommer att vara hemma på veckorna, och eftersom jag då inte har nån som passar Signe är det färdigtränat på ett tag. Får köra på hemma istället.

Nej nu måste jag börja med maten innan jag hungrar ihjäl.






Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå! Vilken sötis ni har=) Tänkte höra om det blir nån "klass-reunion" för dig? Hoppas det....

2009-05-13 @ 18:31:39
URL: http://sarawhatever.blogg.se/
Postat av: therese

gud va söt hon är :)

2009-05-13 @ 20:32:15
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0