Sjuka

Ja vi är sjuka jag och lill skrotan. Hon inte lika mycket, tack gode gud!! Hon har mest lite hosta och täppt i näsan. Jag därimot mår som en skrutt. Låg i nästan 39 graders feber igår. Lite bättre idag dock. Vilket är tur för jag måste åka upp till Sollefteå fram och tillbaka ikväll. Ida har någon klassfest och vill att jag ska komma dit så hon får visa upp Signe. Har egentligen ingen ork alls, men vad ska jag göra. Hon kommer ju att bli så ledsen annars. Men det känns ju lite onödigt att åka så lång för kanske en timme oxå. Tar ju trots allt två timmar att köra. Men men.. Ska sluta älta det nu :-)

Som ni då kan förstå har jag inte gjort ett skit idag. Tur att jag har min mamma alltså. Va hem nu på lunchen oxå för att gå ut och gå med Selma och göra lite soppa åt oss. Så himla snäll hon är min lilla mamma..

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite...


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mkt :D känns underbart!!! hiihi

2009-05-27 @ 18:09:07
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0