Styrketräning

Ja idag har det blivit första passet med stryketräning. Gud va kul det va. Har verkligen saknat det. Men jag känner träningsvärken komma krypandes redan hihihi...
Annars har det inte blivit så mycket gjort idag. Putsat fönstren i sovrummet och satt upp vita gardiner. Har även bytt till det vita överkastet. Blev väldigt fräscht och vårigt. Men jag önskar man hade lite pengar. Finns så mycket jag skulle vilja göra här inne. Byta ut en massa, som överkast, gardiner, krukor osv.. Men det får väl duga med det jag har tills vi vinner 60 miljoner på Lotto eller nåt ;-)

Tvättat har jag oxå gjort i vanlig ordning. Är ju så jäkla härligt nu när man kan hänga tvätten ute. Luktar ju så gott av den sen. Och så torkar den ju så snabbt..

Nej nu ska jag joina älsklingen på lite film...
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0