Trädgårdsarbete

Ja idag har vi iaf kommit igång med trädgården. Inte en dag för tidigt. Klippt ner en massa så nu är det bara två rabatter kvar att rensa upp. Så nu ligger det stora högar på gården med kvistar osv. Måste se till att köra bort det så snart som möjligt..

Har varit och stryrketränat ikväll igen. Skulle egentligen på Bodybalance men instruktören hade magsjuka. Men träna ville vi ju, så då blev det gymet istället..

Sen vill jag bara säga att jag har världens snällaste lilla tjej. Hon äter vid sista gång på kvällen mellan halv nio och nio. Sen går vi upp och lägger henne si sin säng och där ligger hon och sover tills ungefär kvart i sex på morgen. Då äter hon igen och somnar om tills ungefär halv nio. Kan det bli bätter??!!  Nej jag tror inte det hihihi :-)

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Ska vara hos frisören kl nio imorrn bitti. Sen är min läkare uppe från hematologen i S-vall imorrn så jag ska på sjukhuset på etermiddagen. Har ingen aning om vad jag ska göra där. Lite nervös att han tänker ta benmärgsprov på mig för då kan jag inte gå i nån modevisning ;-( Men det återstår ju att se..

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0