Varmt varmt varmt

Gud vilken härlig dag det vart idag. Riktig sommar värme. Men jag har inte varit ute nåt idag ändå. Eller jag va ju ute och gick på förmiddagen så klart, men inget sen. har nämligen putsat fönster och satt upp gardiner i köket.
Och jag fick en chock när jag öppnade upp dom emellan och skulle torka persiennerna. Fy fan va skitig dom va. Kan inte varit avtorkade på tio år. Va tvungen att slänga disktrasan när jag va klar för det gick inte att få den ren. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!! Måste väl fatta att man måste torka av dom ibland. Vissa människor verkar ju inte veta hur man städar. Och då är det ju ändå ingen ungdom som bott här hinnan, utan hon är väl typ 55 år eller nåt.

Ja vi hade en super härlig kväll igår. God mat och gott sällskap. Grill premiär. Fy tusan va gott det är med grillat. Spelar ingen roll vad man grillar, omdet är kött, lax, kyckling eller va det nu är, så är det så himla gott alltså. Och så lite tatziki och feta ost. Och så majs så klart. Mmm mmm mmm...



 Och så här såg jag ut går. Måste verkligen göra nåt åt håret. Inte bra. Utväxt och alldeles slitet.



Och Signe har sovit hela dagen idag. Hoppas verkligen att hon sover i natt ändå. Lill skrotan min. Helt otroligt vilken kärlek man kan känna till en sån liten krabat.

Nu ska vi väl se om det är nåt bra på tv:n.
Vad gör ni ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0