Babysim

Ja idag har vi ju varit iväg igen. Lika kul som sist va det :-) Det som inte va lika kul va att jag hade glömt min bikini, så jag fick bada i underkläder och linne. Kul kul. Not!! Men vad gör man inte. Fanns ju inte direkt tid att åka hem och hämta den och jag ville ju inte skippa badet heller när jag hade åkt dit och allt.  Nöden har inge lag!! :-)

Idag blev det pannkaka här hemma. Helt ok så här ibland. Men man blir ju inte direkt långmätt på det. Kommer säkert att vara hungrig om nån timme igen. Snark!!

Och imorrn blir det gymet igen. Så jäkla skönt. Vägde mig hemma hos Johanna förra veckan och stämmer den vågen har jag bara tre kilo kvar till vad jag vägde innan jag blev gravid. Det är ju inte så mycket. Känns skönt att se att det går åt rätt håll. Sen är det 6kg kvar tills vad jag skulle vilja väga, men till sommaren kanske. Tänker inte ha bråttom. Hade det varit som förr när man bodde själv och kunde äta keso och avokado till middag hade det ju inte varit nåt problem, men det går ju inte när man har familj. Så då får det ta lite längre tid. Men det gör inte så mycket. Så här på hösten vill man ju kunna äta en äppelpaj ibland oxå. Eller hur?? ;-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nämen titta så fina bilder du fick ;-) Bra att du tog med kameran. Ni är ju bara för söta!! hihi..

2009-09-08 @ 12:54:53
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0