Ensam igen

Ja då va man ensam igen då. Göran åkte till Ånge imorse och barnen åker tillbaka till sin mamma idag efter skolan. Känns både lite skönt och lite trist. Skönt att vara själv med Signe igen och kunna göra lite som jag vill men tråkigt att inte Göran är hemma. Men jag åker nog till Ånge imorrn. Ska ju till syrran i helgen så jag tänkte åka ner så vi hinner träffas nånting den här veckan. Men jag skulle ju på verkstan idag och koppla ut airbagen så jag kan ha Signe fram när jag ska åka, men så hade dom fel på datorn så dom kunde inte göra det. Morr!!! Less jag blir. Men det är ju inte så mycket att göra..

Nu ska jag sätta mig och skala lite mer äpplen. Sen ska jag upp på vinden och leta reda på flyttlådor åt syrran, hämta tvätten och fixa lite annat. Måste börja packa oxå. Och fixa hundvakt åt Selma. EvaLisa kunde inte ha henne för hon fick besök av hennes syster och hennes hund och den är tydligen väldigt tik elak så hon kunde inte vara där. Går inte riktigt som jag vill just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0