Härlig dag

Ja det blev Paradisbadet idag. Signe är mycket bättre idag. Fortfarande snorig men ingen feber iaf. Så vi tog och badade lite. Tyckte hon som vanligt va super kul :-) Men jag och Signe badade bara ungefär en halvtimme, sen gick vi runt och kikade lite, fikade och sen fick det vara bra. Då gick vi på stan och Signe sov i två timmar så jag hann titta i en massa affärer. Inte alls dumt. Och när affärerna stängt satte jag  mig på en bänk och läset Mama. Kan inte komma ihåg när jag hade tid att sitta och läsa en tidning sist så det va verligen härligt.

Bjuder på lite bilder på Signe oxå :-)

Signe myser efter badet

Signes favvo modell pose *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0