Härlig promenad

Skulle gå ner till Görans jobb med hans mobil som han glömt hemma och när jag ändå va där nere så passade jag på att gå Forsön runt. Kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist. Måste vara hundra år sedan. Men det va en härlig runda. Så fint där nere.
Och nu måste jag nog försöka städa lite. Ska träffa mamma på byn vid tre. hade varit skönt att bli klar med städningen idag så slipper jag hålla på med det imorrn..

Här är förresten Signe på hennes nya favvoplats. Hon tar sig dit direkt när jag lagt ner henne på golvet. Sen ligger hon där och snackar :-) Sötisen min..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hon är verkligen 50% mamma & 50% pappa, så lik är båda!! :-) Sötungen!! Saknar er massor!!

2009-09-03 @ 19:41:45
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Madeleine

Hon är verkligen 50% mamma & 50% pappa, så lik är båda!! :-) Sötungen!! Saknar er massor!!

2009-09-03 @ 19:41:47
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0