Jobbigt

Va jobbigt det blev. Tok regnade när jag klev upp så då ställde jag in mig på att inte gå lång promenad här på förmiddagen utan gå och lägga mig och mysa med Signe när hon ska sova om en timme ungefär. Nu är bara problemet att det har slutat att regna. Vad ska jag göra då??? Ska jag hålla mig till min plan som jag verkligen tyckte om ju mer jag tänkte på det :-) eller måste jag gå ut och gå iaf??? Skulle ju så klart kännas bättre om jag gick min promenad. Men jag kanske kan gå ut en sväng sen idag istället. Men det brukar sällan hända. Gör jag det inte direkt på  morgonen har jag svårt att komma mig för sen.
Jobbiga beslut att fatta hörni!!!!!!!!!!!!! *skratt*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla gumman, nu måste du ta och börja jobba snart... eller skaffa en hobby, haha! Fast skönt att inte ha större problem än så ändå... ;) puss o kram!!

2009-09-25 @ 19:01:55
URL: http://akjasmaczon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0