Paradisbadet??

Ja det va ju tänkt att vi ska åka till Ö-vik på Paradisbadet imorrn, men vi får väl se om jag kan följa med ellr inte. Signe är inte alls så pigg. Snoret rinner på henne, hon har hosta och det känns som om hon har feber oxå. Oc då är det ju inte direkt läge att åka och bada. Tänkte ett tag att jag kunde följa med och gå på stan, ,men jag får se. Är hon hängig blir hon ju så gnällig och då blir det ju inge kul. Sen blir det ju jobbigt för henne att vara borta hela dagen oxå. Men vi får väl se imorrn. Hon kanske är bättre då. Lill fröken min. Ställt spjälsängen på böcker vid huvudändan oxå så jag hoppas att det går lite bättre för henne i natt. Skulle verkligen behöva sova. Jag alltså hihi..

Nej nu ska jag ta mig ett till glas vitt vin. Mumma!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0