Tisdag

Idag har jag och Signe varit på gymet igen. Idag tränade vi biceps och rygg. Signe va riktigt på g *fniss*
Signe har börjat få sin första tand oxå. Känns på neder käken ganska långt fram. Stor tjejen min. Snart är hon femton år och skit sur för att hon inte få vara ute efter kl elva haha. Usch! Vill att hon alltid ska vara liten. Men varje ålder har väl sin charm :-)

Har byt gardiner uppe i sovrummet idag. Och på med nytt överkast och kuddar. Byter varje höst och vår. Blev så snyggt I år bytte jag till gardiner och kuddar som jag inte haft sedan jag bodde i Fränsta. Kul att variera sig lite. Det va syrran som tyckte jag skulle sätta upp dom och hon har ju väldigt bra smak. Litar på hennes smak till 100% när det kommer till inredning :-)

Nu är det dax att skala lite äpplen. Igen!! Snark!!


Kommentarer
Postat av: jess

Jag har en tävling främst för tjejer/kvinnor i samarbete med testlagret, var gärna med!



2009-09-22 @ 16:03:22
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0